top of page
Search
  • Writer's pictureshahr parche

لباس مناسب مردان در پاییز

لباس مناسب مردان در پاییز:

تی شرت و بلوزهای یقه دار را کنار بگذارید؛ فصل پاییز بهترین فصل لباس های مردانه است. این موقع سال، لباس های روی هم و پارچه های بافت رایج می شوند.

کمد لباس خود را با لباس های ضروری فصل پاییز پر کنید. به محض ورود به فصل پاییز به تک تکشان نیاز خواهید داشت.

شلوار طوسی فلانل:

اولین روز پاییز به اندازه کافی سرد است که بتوانید شلوار طوسی فلانل خود را از کمدتان بیرون بیاورید. شلوار طوسی پررنگ از جنس پشم فلانل بادوام و گرم است و با همه چیز ست می شود. می تواند آن را با ژاکت تویید برای مناطقی که لباس رسمی اولویت دارد بپوشید و یا می توانید پیرآهن و کروات به همراه یک پلیور کشمیری برای داشتن ظاهری کلاسیک را انتخاب کنید. داشتن تعدادی شلوار طوسی فلانل ارزشش را دارد. می توانید این شلوار را با بلوزهای بافت، چهارخانه و یا بلوز طوسی کمرنگ بپوشید. با داشتن شلوار فلانل طوسی انتخاب های گسترده ای برای ست کردن با آن خواهید داشت.

کت های تویید اسپرت

📷

زادگاه کت های تویید، دوخته شده از پشم زمخت بریتانیا می باشد. کت های تویید خوب رنگی به صورت خال دار دارند. می توانید این کت ها را در انواع رنگ ها داشته باشید؛ رنگ خاکی بسیار متداول بوده و برای تمام افراد مناسب می باشد. کت تویید را با شلوار طوسی پشمی و یا مخمل کبریتی ست کنید. همچنین، زیر این کت می توانید از پیرآهن های مردانه سفید به همراه کروات و یا تی شرت مشکی آستین بلند بپوشید. لباس شما ضخیم و به رنگ مناسب فصل به نظر خواهد آمد. جنس پارچه به همراه شکل مخروطی کت زیبایی خاصی به شما می دهد همچنین برای داشتن ظاهری اسپرت تر می توانید از وصله های چرمی آرنج و یا جیب های کوچک تزئینی استفاده کنید.

کت های اسپرت برای فعالیت های مختلفی در فصل پاییز مناسب هستند، بنابراین داشتن چند دست کت تویید در رنگ های مختلف می تواند دست شما را برای پوشیدن آن با سایر لباس ها و در موقعیت های مختلف باز بگذارد.

 شلوار کبریتی رنگی:

📷

شلوار کبریتی با ظاهر دنده دنده خود انتخاب مناسبی به عنوان شلوار غیررسمی مردانه محسوب می شود. پارچه کبریتی نرم و ضخیم است که این ویژگی آن را برای فصل سرد سال مناسب می کند و ظاهر آن دارای زیبایی بصری است.

این پارچه در انواع رنگ ها موجود است، قهوه ای روشن و خرمایی متداول تر هستند، با این حال رنگ هایی مثل لیمویی، زرد و فیروزه ای روشن نیز موجود است.

می توانید شلوار کبریتی را براحتی با لباس های اسپرتتان ست کنید. البته برای پوشیدن این شلوار در محیط کارباید دقت داشته باشید تا با پوشیدن پیرآهن و کروات و کت شیک ظاهر رسمی تری به استایل خود بدهید.

پارچه کبریتی علاوه بر شلوار در دوخت کت های اسپرت نیز کاربرد دارد. این نوع از کت ها با وصله های آرنج  چرمی و یا دیگر المان های اسپرت عرضه می شوند. می توانید این کت ها را در دانشگاه و یا سایر مناسبت های غیررسمی تر بپوشید. همچنین کت هایی که دارای جیب های بزرگ هستند نیز انتخاب مناسبی برای محیط های آکادمیک محسوب می شوند.

پلیور کاردیگن

📷

کاردیگن همان پلیورهای جلوباز هستند که همان پلورهای سبک نخی زیپ دار باشند، که در برخی مواقع فقط یک مقدار ضخیم تر از سوئیشرت هستند و در مواردی دیگر ظاهر به مراتب ضخیم تری، با داشتن جنس پشمی به همراه یقه برگردان و دکمه های پشمی، دارند. کاردیگن معمولاً به عنوان جایگزینی برای کت های اسپرت می باشد.

می توانید کادیگن را با یک تی شرت طرح دار برای داشتن ظاهری آراسته ست کنید یا می توانید از تی شرت رنگی برای داشتن ظاهری رسمی تر استفاده کنید. نوع بافت کاردیگن با یقه های ضخیم و برگردان بسیار گرم است.

شجاعت پوشیدن کاردیگن را داشته باشید. درست است که این نوع لباس استایل دانشجویی محسوب می شود ولی خوب است بدانید که علاوه بر اینکه جوانتر از سنتان به نظر خواهید رسید بیشتر جلب توجه خواهید کرد، از آنجائیکه کمتر کسی کاردیگن را انتخاب می کند.

پلیور کشمیری:📷

معمولاً پلیورهای کشمیری در انواع یقه گرد، یقه هفت و جلوباز موجود هستند. این نوع از پلیور از پشم سبک بزی که در مناظق خیلی خشک پرورش داده شده است تهیه می شود. پلیور کشمیری با اینکه بسیار سبک است ولی بسیار گرم است، یعنی می توانید براحتی آن را از روی لباس های دیگر بپوشید. این نوع پلیور بسیار نرم بوده و در صورت تماس با پوست مشکلی ایجاد نمی کند.

در محل کار می توانید پلیورهای کشمیری را روی پیرآهن مردانه پوشیده و یا برای زیر کت در هوای سرد از آن استفاده کنید. همچنین می توانید یک پلیور کشمیری یقه هفت را با تی شرت و جین به عنوان لباس غیررسمی بپوشید. می توانید آن را در رنگ های روشن و همچنین طوسی و خاکی تهیه کنید.

کفش های جیر:

📷

یک استایل پاییزه که اکثراً آن را نادیده می گیرید، کفش جیراست. سطح برس خورده آن بسیار نرم تر از کفش های چرمی است و دارای ظاهری خاکی و روستایی است. مثل تویید، اصلیتی روستایی دارد و بتدریج در استایل مردانه جا باز کرده است.

کفش های جیر در رنگ های قهوه ای تیره و یا خرمایی لباس پائیزه شما را تکمیل می کند. ظاهر زمخت و تناژ خاکی اکثر لباس های پائیزه با چرم رنگ طبیعی بسیار شیک می شود. استایل غیررسمی را که برایتان مناسب تر است انتخاب کنید: کفش جین در انواع وینگ تیپ، سدل، و کفش های بدون بند همگی بسیار زیبا به نظر می رسند.

نیم بوت

📷

گزینه دیگر برای کفش نیم بوت است و می توانید از نوع جیر هم استفاده کنید. بوت چوکا از جنس جیر ظاهر کلاسیکی دارد: که تا بالای مچ پا است و دارای دو و یا سه سوراخ برای بند می باشد.

نوع رایج آن جیربه رنگ خاکی می باشد، اما می توانید استایل مشابه ساخته شده از چرم گوسفند و تمساح نیز بیابید. اگر به متفاوت بودن اهمیت می دهید می توانید از بوت hornback استفاده کنید.

نیم بوت هایی با استایل رسمی تر برای هر موقعیتی مناسب هستند. چرم نسبت به جیر در هوای بارانی مناسب تر است. مراقب کفش جیرتان در هوای بارانی باشید چون رطوبت باعث تغییر رنگ و به مرور زمان باعث از بین رفتن نرمی و در نهایت فرسودگی کفشتان می شود.

در نهایت، چه نقطه مشترکی بین همه این موارد وجود دارد؟

دارای جنس پشمی، بافت های تزئین شده، چرم برس خورده هستند.به منظور پوشیدن از روی لباس های دیگر مناسب هستند. می توانید با ترکیب همه موارد گفته شده یک دست لباس پائیزه برای خودتان طراحی کنید.نرم و راحت بوده و هیچکدام دارای جنس خشن و خیلی ضخیمی نیستند.

استایل پائیزه شما باید راحتی و گرما را به شما بدهد همچنین باید قابلیت پوشیدن همزمان را داشته باشد تا در صورت تغییر دما آن را پوشیده و یا دربیاورید. تضادها و پارچه های متفاوتی در آنها وجود دارد و این خاصیت استایل در این فصل سال می باشد. به پیشنهادات توجه کنید تا از فصل پائیز لذت بیشتری ببرید.

اگر به دنبال داشتن لباسی مناسب برای خود هستید، می توایند به راحتی خرید اینترنتی پارچه را از فروشگاه شهرپاچه انجام دهید. شهرپارچه مرجعی برای فروش پارچه وال، فاستونی، لینن ، تترون و پارچه کرپ می باشد و تنوعی بینظیر به شما ارائه می شود

1 view0 comments
bottom of page