top of page
Search
  • Writer's pictureshahr parche

چهار مورد از دلایل دگرگونی صنعت نساجی توسط پنبه

پارچه نخی همواره محبوب بوده است. با این حال در چند سال اخیر، پنبه در سراسر جهان جایگاه ویژه ای یافته است. کشورهای پیشرو در صنعت نساجی در یک رقابت شدید هستند تا بتوانند پاسخگوی نیاز پارچه و پوشاک باشند.

پنبه یکی از محصولات کشاورزی عمده در دنیا محسوب می شود و همچنین تولید انبوه و اقتصادی آن پنبه را به محصولی ارزان تبدیل کرده است. اما انتخاب آن بدلیل کاهش اثرات مخرب برای کره زمین نسبت به گزینه های دیگر اولویت دارد.

بخش عمده ای از پارچه های نخی دارای ویژگی های چندگانه، ضدآلرژی، عدم نیاز به مراقبت، تنفس پذیری بالا، راحتی بالا، عدم تغییر شکل هستند و این ویژگی ها به افزایش محبوبیت پارچه های نخی کمک کرده است.

در زیر می توانید روندهایی که منجر به جهانی شدن پارچه نخی شده است را ببینید.

انتخاب مشتریان: پارچه نخی بدلیل برخورداری از ویژگی های بسیار جذاب انتخاب اول مشتریان در سراسر جهان شده است. پارچه نخی می تواند به هر چیزی تبدیل شود از کیسه های کوچک گرفته تا لباس های شیک و هر چیز دیگر. انسان از زمان های قدیم حدود 5000 سال پیش از میلاد مسیح به قابلیت های این پارچه پی برده بود و حتی در دنیای امروز علی رغم وجود پارچه های دیگر هنوز بخش عمده ای از بازار را دراختیار دارد. بزرگترین تولید کنندگان پنبه شامل چین، هند و آمریکا می باشند که حدود نیمی از پنبه دنیا را تولید می کنند.توسعه پایداری: پایدارترین، تجدیدپذیرترین و تجزیه پذیرترین پارچه، پارچه نخی است. این پارچه به طور کامل در طبیعت تجزیه می شود و هیچ آثاری از آن باقی نمی ماند. خریداران به آن لغب "The Fabric of Our Lives" را داده اند زیرا انتخاب پارچه نخی به معنی انتخاب محیط زیست است. پنبه 25 درصد آلودگی آب، 46 درصد انتشار گازهای گلخانه ای، 70 درصد باران اسیدی، 62 درصد انرژی و 91 درصد مصرف آب را کاهش می دهد. در این راستا، برندها و خریداران به صورت کم سابقه ای در حال توسعه مد پایدار هستند زیرا هر دو می دانند که پنبه انتخاب بهتر برای انسان و کره زمین است.افزایش تقاضا، عرضه و معامله: می توان گفت پارچه تهیه شده از پنبه مهم ترین پارچه است، در حدود 75 درصد از لباس های ما پارچه نخی هستند و 300 میلیون کشاورز در 80 کشور دنیا از طریق کاشت پنبه امرار معاش می کنند. بیش از 90 درصد از آن کشاورزان که در کشورهای توسعه یافته زندگی می کنند روی زمین های کشاورزی پنبه کمتر از دو هکتار کار می کنند و کسب درآمد از این طریق اهمیت بسیاری برای آنها دارد. با گذشت زمان پنبه کنترل صنعت نساجی را در دست گرفت که دلیل آن می تواند تقاضا، عرضه و معامله باشد. با افزایش تقاضا، کشورها شروع به خرید و فروش محصولات نخی کردند تا نیازها را برطرف کنند.چشم انداز قیمت: بر اساس یک مطالعه، بازار پنبه از اوایل سال 2019 تاکنون 11.88 درصد کاهش داشته است . Till June، اعلام کرد که علی رغم کاهش قیمت پنبه، در ادامه و در ماههای جولای و آگوست قیمت پنبه افزایش خواهد داشت. در چهارماه آخر امسال به نظر می رسد کاهش قیمت همچنان ادامه داشته باشد ولی با این حال از قیمت پارسال بالاتر است.

پارچه فروشی آنلاین شهرپارچه تنوعی بی نظیر از انواع پارچه را به شما ارائه می دهد. شما می توانید با مقایسه کالاهای موجود و اطلاع از ویژگی های آنها اقدام به خرید نمایید. خرید اینترنتی پارچه در شهر پارچه فرآیندی ساده و سریع می باشد و شما سفارش را درب منزل خود تحویل خواهید گرفت. پشتیبانی شهرپارچه نیز در کنار شما است تا در صورت هرگونه پرسش و یا مشکل احتمالی شما را یاری دهد

0 views0 comments
bottom of page