top of page
Search
  • Writer's pictureshahr parche

بهترین لباس های مردانه در سال 2019

مد لباس مردان خیلی پیش بینی شده است. در کمد هر مردی ترکیبی از دنیم تیره، بلوزهای ساده سفید، هودی های راحت، و تعداد زیادی بلوز دکمه دار وجود دارد. خوشبختانه مد سال 2019 یک مقدار انرژی به استایل مردان تزریق می کند.

سایت Pinterest یک پلتفرم اشتراک گذاری خوب در زمینه مد محسوب می شود که همه چیز را در مورد مد مردان پوشش می دهد. این پلتفرم دارای داده های مربوط به جستجوی افراد می باشد که نشان می دهد که مد جدید به چه سمتی در حال حرکت است و کار را برای افرادی که قصد خرید برای پدر، برادر و همسر دارند ساده تر می کند.

گزارش Pinterest در سال 2019 نشان می دهد موارد زیر در مد سال 2019 سایه می افکند:

دنیم رنگ روشنکیف اسلینگساعت های قدیمیطرح های نامرتبطمخمل کبریتیشلوار کوتاهشال گردنشلوار چهارخانهجوراب های ساق کوتاه

مطابق Pinterest مدل موی فرانسوی نیز جزئی از مد سال 2019 است.

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی می کنیم.

دنیم رنگ روشن:

دنیم یکی از کلاسیک ترین مدهای روز محسوب می شود. بنابراین مد شدن دوباره آن در سال 2019 اندکی عجیب به نظر می رسد. اگرچه، افراد زیادی نوع تیره آن را ترجیح می دهند ولی تغییر آن به رنگ روشن تر امسال اتفاق می افتد. مطابق پین ترست جستجوی دنیم روشن 70% افزایش داشته است. دنیم روشن نیز  مانند نوع تیره آن خاصیت ست شدن با انواع لباس ها را دارد.

کیف های اسلینگ:

برخی از مردان کوله پشتی را ترجیح می دهند اما کیف هایی که دستانتان را آزاد می گذارند همیشه ایده خوبی هستند و مد سال 2019 کاملاً به آن آگاهی دارد. براساس پین ترست، این نوع از کیف ها حدود 1184 درصد افزایش داشته که عدد بزرگی است. همچنین این اعداد مطلبی را که به آن اشاره داشتیم را تأیید می کند که این نوع از کیف ها جزء جدایی ناپذیر مد بوده و در عین کاربردی هستند. می توانید آن را به جلو بیاندازید تا از کیفتان محافظت بیشتری کنید و یا به پشت بیاندازید و همچنان استایلی مطابق مد روز داشته باشید.

ساعت های قدیمی:

ساعت های قدیمی خیلی شیک هستند، صرف نظر از جنسیت، و آنها در سال 2019 دوباره به میدان بازگشته اند. مطابق پین ترست، جستجوی این ساعت ها 98 درصد افزایش یافته است. از رولکس گرفته تا چوپارد، این ساعت ها علاوه بر نشان دادن زمان باعث شروع مکالمه می شوند.

طرح های نامرتبط:

براساس آمار پین ترست، اینگونه طرح ها تا 98 درصد افزایش داشته اند. در ابتدا یک طرح درشت را انتخاب کنید و سپس یک لباس طرح دار دیگر را به آن اضافه کنید. بزودی همه را مجذوب خود خواهید کرد.

مخمل کبریتی:

دنیم شبیه یک بازیگر اصلی است اما لباس های کبریتی نیز در هر کمدی ضروری است و البته به روز نیز هستند. براساس پین ترست، جستجوی لباس کبریتی 507 درصد افزایش داشته است. که آمار بالایی می باشد، بنابراین تعجبی ندارد اگر تعداد زیادی از شما در مقابل لباس های کبریتی مدت ها وقت صرف کنید.

شلوارهای کوتاه:

این نوع از شلوارها در مد زنان سال 2018 حضور داشت و در سال 2019 وارد دنیای مد مردان شده است. براساس پین ترست، جستجوی شلوارهای کوتاه 671 درصد افزایش داشته است. می توان گفت، زمان مناسبی برای نشان دادن بخشی از جورابهایتان می باشد.

شال گردن:

شال گردن ها فقط برای گرم نگه داشتن شما نیستند آنها می توانند استایل شما را بهبود دهند. براساس پین ترست، جستجوی شال گردن 29 درصد افزایش داشته است.

شلوارهای چهارخانه:

شلوارهای چهارخانه در سال 2019 راه محبوبی برای افزایش جذابیت شما خواهد بود. براساس پین ترست، جستجوی شلوارهای چهارخانه 267 درصد افزایش یافته است. انتخاب این شلوارها به خودتان بستگی دارد آنها می توانند به همان اندازه که شما بخواهید درخشان و یا خیلی معمولی باشند چراکه انواع مختلفی دارند.

جورابهای ساق کوتاه:

برای مدت ها، جوراب مردانه در دو دسته قرار می گرفت:جورابهای ساق بلند و مچی. اما در سال 2019 این روند تغییر کرد. براساس آمارهای پین ترست، جستجوی برای جورابهای ساق کوتاه حدود 266 درصد افزایش داشته است. این یعنی زمان آن رسیده است تا جوراب های زیبا و پر زرق و برق بخرید.

اگر قصد دوخت لباس را دارید و نگران جنس و کیفیت پارچه ها هستید، فروشگاه اینترنتی شهرپارچه در کنار شما است. انواع پارچه لینن، جوت، فاستونی، تترون و ... در اختیار شما است می توانید به سادگی و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

0 views0 comments
bottom of page